گرانترین میوه‌های موجود در بازار| 5 اردیبهشت 1403

هر کیلو توت‌فرنگی با قیمت ۸۰ تا ۱۲۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

در حال حاضر، گران‌ترین میوه‌های موجود در بازار توت‌فرنگی، گوجه سبز و چغاله بادام هستند.

قیمت توت‌فرنگی و گوجه سبز و چغاله هنوز در نرخنامه بارفروشان تهران درج نشده است اما در میدان اصلی پایتخت هر کیلو توت‌فرنگی ۸۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، هر کیلو گوجه سبز ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان و چغاله بادام ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان بفورش می رسد.

در واقع قیمت این نوبرانه‌ها در میوه‌فروشی‌های تهران بسیار بالاتر از میدان میوه و تره‌بار است و می توان گفت هرچه کیفیت و موقعیت جغرافیایی مغازه میوه‌فروشی بالاتر باشد، قیمت‌ها هم گران‌تر است.

اما باید به این نکته نیز توجه داشت که به طور میانگین هر کیلو توت‌فرنگی در مغازه‌های میوه‌فروشی تهران بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است که البته با توجه به گرانی آن، فروش آن در مقادیر کمتر ۲۰۰ تا ۵۰۰ گرم رایج است.

امری که در مورد گوجه سبز و چغاله بادام هم صدق می‌کند؛ هر کیلو چغاله بادام هم بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان و قیمت گوجه سبز بین ۶۰۰ هزار تا یک‌میلیون تومان فروخته می‌شود.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان میوه و تره‌بار تهران درباره این موضوع می گوید: عرضه توت‌فرنگی، گوجه سبز و چغاله بادام از ۲۰ اردیبهشت‌ماه جاری افزایش پیدا خواهد کرد و در نتیجه با گسترش عرضه، قیمت این نوبرانه‌ها تعدیل شده و کاهش می یابد.

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود